2021. szeptember 7., kedd

Vojnics-Rogics Réka elnökségi jelölése

Vojnics-Rogics Réka vagyok, az SZTE–BTK Irodalom- és kultúratudományi Doktori Iskolájának elsőéves hallgatója, doktori disszertációmat a századforduló gyermek- és ifjúsági sajtójából írom. A diplomámat történelem-magyar szakos tanárként szereztem meg, azonban az élet számos területén kipróbáltam már magamat. Dolgoztam szállodai recepciósként, napszámosként, rádióztam, végeztem kritikusi, korrektori és fordítói munkát, szerveztem konferenciát és gyerektáborokat, Facebook oldalakat és blogot szerkesztek (s a többi). Bár az utam sokfelé ágazott, de az irodalom iránti szeretetem mindig is biztos pontot jelentett az életemben. Már kiskoromtól kezdve azt gondoltam, milyen jó lenne gyerekekkel és irodalommal foglalkozni, pláne, ha a kettőt egyszerre lehet művelni! Elnökségi tagként szeretnék a HUBBY segítségére lenni pedagógusi és irodalmi tudásommal: fontosnak tartom a magyarországi iskolákkal való együttműködést, és egy hosszútávú, gördülékeny kapcsolat kialakítását. Ezenkívül szívesen részt vennék rendezvények lebonyolításában és – bevallottan lelkes adminisztrátorként – a pályázat- és hírlevélírásban is.

 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése